Friday, December 3, 2010

Cuti sem...

Assalamualaikum......


Emmm.....tamat sudah exam y ku tempuhi selama 2 minggu nie....rasa lega,heepy dan macam2 ada....ofcos la y efy 2 cz exam tamat, blh blk kg jmp family...hehehe..
kalu ada y best, mst ada y x best...(T_T)..sebenarnya aku x dapat blk kg...cz ada kem tahunan palapes...mber2 pn dh blek...tngl aku n geng2 palapes je....cdey sgt...
nt aku x ada dh org nk tmn mkn, kat cafe shafaaz, mat lampir n sbr menanti yang slalu menemani aku..tp xpe..geng palapes sentiasa ada...
wat mber2 y blek kg 2....slmt Enjoy puas2 sblm msk sem baru nt, kirim salam la kat kg bg org perantauan nie..(mcm nk raya la plak..hehehe)..wat org se kg 2, jgn lupa la kat diriku nie..pe2 hal nt...kte jmp kat kg...
x lame pn kem nie..just 2 minggu je..arap2 sbr menunggu k..
nt kte round satu bndr Kota Bharu dgn kereta ku(aku ada kereta ke??)..
pe2 hal pn...slmt pulng ke tanah air..
take care...
jmp lg...bye2....

No comments:

Post a Comment