Saturday, December 4, 2010

Palapes

hai..
Assalamualaikum....
Hari ini dah 4 Dis 2010...Esok dah bermulanya kem palapes y akan berlangsung selama 15hari...knp hati ini begitu risau & xsenang hati je ea tok tnggu hari esk??? Isk..knp jd mcm nie?? mgkn aku x dapat pulang ke Kg??
bercelaru je kapala memikirkan tntg hal nie... Aku harap esok membawa seribu kebaikan terhadap diriku, pe2 hal pn, aku sendiri yang memilih jalan nie, dah jauh pn perantauan y aku lalui...x kan nk berhenti setgh jalan(rugi laa...) 2 bukan sikap aku sebenarnya...lgpn aku mempunyai tanggungjwb y lg besar tok hadapi..bukan stakat nk jg dr aku sorang, tetapi diri orang aku sayangi menunggu d Kg halaman..Walaupun merinduinya, Hp menjadi perhubungan kami, dimana berada, cara nie je y dapat aku menunjukan ksh sayang aku kat dia...Beliau pn memahami situasi di aku begini (terima kasih banyak2)...
Belum mula kem kepala aku dah memikirkan tntg nya kat Kg...hehehe..InsyALLAH 20 aribulan nie kita akan bertemu di mahliga yang indah wahai Ayahanda dan Bonda yang aku sayangi selalu...
Terima kasih menyokong kerjaya yang aku lalui dengan penuh kesabaran...
Tanpa sokongan Beliau aku xakan sekuat sekarang untuk menempuhi ranjau kehidupan kat sn...
Pe yang dilakukan tidak mungkin aku dapat membalas jasanya dan ku hanya mampu berdoa untuk membuktikan pe yang beliau lakukan 2 very important for me...

1 comment:

  1. abe..g kat blog kte..pastu kalo abe nk tkar lgu or nk tmbh lagi lgu ke...g la tkan kat ipod dlm blog kte..kat ctu abe boleh pilih lagu n tambah lagi lgu..krenya nnt lgu tu akan berubh2 la...kte x gne gratisan music....

    ReplyDelete